Arkadaşlar aradım taradım cevabı japonyada buldum yapmanız gereken tek şey registry çalıştırmak ve we2007.exe çift tıklamak artık daemon yasu vs derdi yok yeni buldum denedim çalışıyor bitmeden tükenmeden alın
**************** alın hayrını görün kardeşlerim
Crack vs paylaşımı yasaktır. Başlıkta hatalı seçmecemisin sen kardeşim?