firat_keskin423 beyler uzun bi aradan sonra scnye bi dönüş yaptım.bu süre içinde yaptığım faceleri yayınlıorum lincoln deivid hasan şaş solskjaer nuri şahin
batman94 BEN SERPİL BEN FİFA 07 NİN HASTASIYIM NOLUR BANA O EDİT NASIL OLCAK BANA YARDIM EDİN YA MSN ADRESİM:serpil_ben20@hotmail.com :confused:
Kerem **Batman Kardeşim. O Edit Hakkında Videolar Onlara Bakarsın iyi olur Konuyu Dağıltmayın! Hadi Kolay Gelsin Size Güzel Görünüyorlar Fırat Tebrikler**
firat_keskin423 C.Ronaldo resme benzedi bence benzerlik sorunu yok bence yaptığım resme göre tıpatıp benzedi buda resim;) bakanlar ltfen yorum yapsın !!!
Anxiety Orjinal Mesajı Yazan: batman94 BEN SERPİL BEN FİFA 07 NİN HASTASIYIM NOLUR BANA O EDİT NASIL OLCAK BANA YARDIM EDİN YA MSN ADRESİM:serpil_ben20@hotmail.com :confused: güldüm.. ----------------------- çoğunluk güzel.tebrikler.
halilchat abi siz bu o edit türkçe yamayı nerden buldunuz ya bi adres verebilirmisiniz benim ki ing. hiçbişey anlamıyom
firat_keskin423 insan önce biyorum yapar hadi yapmıosun isteğin sonuna teşekkürler yazabilirsin ;) suan evde değilim gidince koyarım linki