ufuk_abay arkadaşlar ben gyzem.com da bi sorunun cevabını netten alıp yazdım ve kahin yakaladı bunun için sürgüne gönderildim herkesin huzurunda kahinden özür dilerim pişmanım not:lütfen bu konuyu silmeyin kahin görmeden affetmiyomuş
selcuk_soner hazır konu açılmışken ben de kahinden özür diliyorum netten sorunun cevabını yazdım ben de.:o