arkadaşlar creative 4+1 im war 07 oynarken bir hoparlörümden cızırtı geliyor ondsa sorn war die çıkartıyorum bu sefer dierine geçior başka oyunda yada müzik dinlerken bişi yok fifa menüsündede bişi yok ama maç başladıında cızırtı başlıyor sinirlerim alt üst yrdm selametle...