Sizden bir yama istiyorum.hani gol sonrası 3 büyüklerde müzikler yapmışsınız ya, şöyle bir şey olamaz mı? hani futbolcular gol attıktan sonra soy isimleri anons edilir de taraftarlarda o futbolcunun ismini söylerler.(mesela;anons eden:fenerbahçemizin golüüüü 20 numara, de sauzaaaaaaaa (taraftarlar):Aleeeexx gibi)böyle bir yama yapılabilir mi???