kaanank6 fifa 2007 de replay yamamıyorum acaba nasıl olacak . oyundayken kaydediyorum ama belgelerime atılan dosya açılmıyor lütfen yardım
A_berserker açılmaz tabi :) oyunda load bölümünden izlersin onları replay die yazar zaten bi de hatlı baslık:)