arkadaşlar kadrolar çıkıyor tam maç başalayacak oyun kapanıyor ve hata raporu veriyor. 3d analyzer ı da kurdum yine aynısı oluyor. aynı yamalar ile oyun daha önce oyun çalışıyordu. şimdi tekrardan oyunu yükledim, yamaları dat ın içene attım sadece e text dosyasını değiştirdiğim zaman bunu yapıyor diğer dosyalarda sorun yok. o sound u importlayıpta kopyalıyorum. eski e text dosyasını koyduğum zaman oyun hata vermiyor.formumda biraz araştırdım ya ben göremedim benzer başlıklar var ama çözüm yolları yok olanlarda bende bir işe yaramadı, yardımlarınız için şimdiden teşekkürler.