syberia2 arkadaşlar benim bir sorunum var.3.16 versiyonunda Türkiye 2.lig takımları yok.Daha önceki versiyonlarda vardı.Eski versiyonlara dönmek istemiyorum.2.lig takımlarını oyuna dahil edebileceğim bir yama var mı?
ramcho sanırım yok cunku bu oyunlara yama cıkmadı malesef bıldıım kadarıyla onun ıcın bole bı sansın yok malesef olsa guzel olurdu bende 3.16 da oynuyorum