Orjinal Mesajı Yazan: spArcO14
ark sızındedıklerınızı yapıorum ama settıngsden kontroller degısmıo push any button dıe bı yazı cıkıo bıde bnde CL AND UEFA CUP ACILMIO
PESSHOP DAN DA ALINMIOI
"push any button" dediğinde tıkladığın tuş yerine hangi tuşu kullanmak istiyosan o tuşa bas,diğer sorunun hakkında yapabileceğimiz birşey yok.