Hamit haklısın, bundan bir sekiz yıl öncesinde, 33600'lük bir modemim vardı da, şehirlerarası telefon fiyatından telnetle ODTÜ'yü kullanarak 14400'lük modemlere bağlandığımı bilirim, başkasının hesabından. Ama şunu da biliyorum ki, TTnet'in hali hazırdaki fiyatları daha rekabetçi bir ortam oluştuğunda asla sürdüremeyeceği fiyatlar. TT'nin satışı bu tekelden kurtulmak için ilk adımdı, devamı gelecek, altyapı lisansları ve yapa anlaşmaları bunun örnekleri. Kısa dönemde ise toptan satış teklifi var, yine rakip firmaların indirimli satışlar yapabileceği fiyatlar. Kablonetteki problem çözüldüğünde o da iyi bir alternatif olacak ADSL'e. Tabii ki OECD ülkeleri arasında en yüksek fiyata sahibiz, ama değişecek, bekleyin.