Lvnt_Asn Orjinal Mesajı Yazan: Cesc Orjinal Mesajı Yazan: LEENT_ASN ozaman onur sunu anlıyoruz böyle devam edecekse bazı arkdaslar mrk ediyorlar ya kapakları hep böyle olucak okadar beklemeye gerek yok ama forumda her fifanın kapagı yayınlanmadan önce yarısma yapın kapakta hangi futbolcu(lar) olur die Sen kafanı yorma o da yapılır;) (anlaşılmaz insanlar grubundasın bnm için) kafa yorucak bisi yok nede olsa oyun baska seyler var kafa yorucak ben sadece o an aklımdan geçen birseyi soyledım neyse anlamassın belki bu yazdığımıda fazla konusmuya grek yok ;)
MuhammetCelik fifa oyunu aynı kapağa benziyor hiç yenilik yok sadece transferler yapılmıs , kapakta o yıl hangi futbolcu iyice onu koyuyorlar ...
alper26 abi bence de ronaldinho olmasın ona gelesiye kadar c.ronaldo fln var sonra ibrahimoviç yani sıkıldık ronaldinhodan!!!!