abi 30 eylül çıkıyosa hem iyi hem de kötü çünkü size söliyim ben bu oyunun demo görüntülerini izledim arsenal başka bir takımla maç yapıo golleride thierry henry atıodu ama henry barcelona da artık 30 eylül geç ama barÇa sevenleri içinde iyi olur mesela ben fifa 2008 i alırsam barcelona olcam ve hatta takip ettiğim geçn yetenek giovvanni dos santos u da kadroda ilk 11 şanslar verceğim zamanlarda olacak