rapman arkadaslar pes 6 da kaleci olunuyomu,yada tek bi futbolcu,hakem vs. gibi şeyler oluyomu.oluyosa nasıl olduğunu söylerseniz sevinirimm
Curcuna Hakem Olamıyorsun Fakat Diğerleri Mümkün. Şu Şekilde! Resimde Kırmızı İle Gösterdiğim Yeri "Fix(Onar)" a Getir. D Veya A'ya Basarak(Ayarlarına Bağlı) Kontrol Edeceğin Oyuncuyu Seçeceğin Ekrana Geleceksin Oradanda Oyuncunu Seç;) İyi Oyunlar.
Curcuna Dediğim Yeri Fix(Onar)'a Getir O Ekranda Hiç Bişeye Basma Maç Başlamadan Önce Kadroların Gösterildiği Yerde Hangi Tuşa Basacağın Yazar.
kurdt yuh abi ya hala olmadi mi? resimde anlatmis ya Atilla Abi resm den cozmeye calis:) o resimdeki kirmizi ile cizili yer varya onu sifira getirceksin ok;)
Nigo1907 tamm buldum zatn mesajı attm ve hemn buldum bı sey daha sorucam ılk kalecıyı sectım sora degıstıremıom bı yardım edersenız bu arda sabrınızı zorladıysam pardon:confused:
Curcuna Bayağı Bi Zorladın:p Şincik Şöyle Oluyor Maç İçinde Oyuncu Ayarları(Player Settings)'e Giriyosun.Orada D Veya A'ya Basıyosun. Oradan Değiştiriyosun.
Nigo1907 cok saol bılmedıgım konularda bıraz zorlanıom kıtserver ve sound dosyalarında bı sorunun cıkarsa sor yardım ederm hersey ıcın saol...:D