kaanank6 arkadaşlar 2007'ye ali samiyen stadyum yaması kurdum oyun açılmıyo hata veriyo lütfen yardım edin
capurro22 kardeş tsl update veya forma yaması kurduysan atabilir.ama sana tavsiyem tsl full stadyum güncellemesini kur.forma felan yükleyince atmıyo
enes dektas yaa bakarmısınız ben forma yamasını yükledim ve 16 tammuz 2007 ye kadar olan transferler yamasını indirdim ama maç yapınca maçın sonunda hata veriyo ve kapanıyo ne yapmam gerekiyo lütfen bana yardım edin.:(