Fatih_HaN arkadaşlar ben fifa 2007 ye bir yama yükledim ancak o yamayı beğenmedim onu nasıl silebiliyorum?o yama yüzünden oyunu silmek zorunda kaldım.tekrar yüklüyorum ancak yine ooo! lütfen yardımcım olun.şimdiden teşekkürler.
Fatih_HaN tamam düzelttim oyunu şimdi tekrar yüklemiştim.birşeyler yaptım ama oyun için sağlıklımı bilmiyorum. 1)oyunu sildim geride yama programları kaldı sanırım onları da sildim 2)oyunu tekrar yükledim ve tamamdır. yinede sağolasın.
capurro22 Orjinal Mesajı Yazan: Lampard_07 arkadaşlar ben fifa 2007 ye bir yama yükledim ancak o yamayı beğenmedim onu nasıl silebiliyorum?o yama yüzünden oyunu silmek zorunda kaldım.tekrar yüklüyorum ancak yine ooo! lütfen yardımcım olun.şimdiden teşekkürler. kardeş oyunu program ekle veya kaldırdan sildiysen c sürücüsnde kalan dosyalar olabilir bide belgelerimdeki fifa07 klasörünü sil.ama istersen silmeden önce fifa07 klasörünün yedeğini al.olmazsa sorumluluk kabul etmem.bende bi kere senin sorununla karşılaştım öle yaptım gitti