4-3-1-2 oynuyorum
GK-Mondragon - Aykut iyi bir yedek alabilirseniz Volkan Babacan süper
DR-Sabri Monte Ediyorum 2.Sezon Uğur Uçar Süper
DL-İlk Sezon Ferhatla Baslıyorum Sonra Kim Gelirse
DC-Song,İbrahim Kaş veya Servet Çetin
MR-Arda Turan Aydın Olabilir
ML-Carrusca Hasan Olabilir (Carrusca'yı Öneririm 1 Sene Oynuyunca Taraftarın En Sevdiği Futbolculardan Oluyor)
MC-Aurelio Olabilir Kesici Bir Adam Olmalı
AMC-Genellikle Roncatto veya Adamın Adını Unuttumleym Bakıp Yazarım Bir Ara
CF-Ümit Karan ve Özgürcan(Cafercan)da İyi Oluyor ve İleride İyi Para Ediyorlar :)