Slm arkadaşlar.Bir kaç sorum olacak.Ben pes 5 de ve we9 da kullanılan programları yeni gördüm.
Nasıl kullanılacaklarını bilmiyorum.
Daha önce bu sitede bu konu anlatıldıysa link verebilirmisiniz.Ben bulamadım.
Bide benim indirdiğim programlar pes6 içinmiş.Aynı zamanda pes 5 ve we9 içinde kullanılabiliyor mu acaba?