Beyler merhaba!! ben yıllarca bilgisyarımın yetersizliği yüzünden fifa eziyeti çekmiş bir futbol oyunu hastasıyım...fifa ya onlarca yama yaptım gerçekten oyunu çok değiştirdim ama malum fifa nın saçmalıkları bitmek bilmez...bu gün bilgisayarımı yeniledim ve artık bende pes çiyim....eğer birileri bana pes yamaları hakkında bilgi verirse inanın pes için inanılmaz yamalar yaparım....
fifa için oyanabilirlik yamaları arayüz resimleri yüzler gökyüzü çim ve top fiziği gibi bi çok yamalar yaptım...
Artık pes e hizmet etmek istiyorum...mesela biri bana şu tv ve reklam panolarını nasıl yükleyeceğimi anlatabilimi.onu bi öğrensem gerisi benden gelecek...görüşme üzere:)