sorun devam ediyor :D
Arkadaşlar dediğinizi yaptım,pes6 klasörüne attım kitserveri,install da sönük değil..browserinda da hatta pes6.exe yazısı çıktı..
Yalnız install dediğimde ''Error Setup failed to install kitserver 5 for ../PES6.exe(No modifications mode)
Verify that the executable is not READ-ONLY and try again''uyarısını verdi..Ne anlama geliyor her zamanki gibi anlamadım :D