edoan fifa2007 de transfer sadece manage modundamı yapılabiliyor? ikinci sorum da pes teki gibi kendi seçtiğimiz takımlardan bir lig oluşturabiliyor muyuz?TEŞEKKÜRLER
capurro22 1)evet sadece manager modda yapılıyor ama istersen kendin oyunun menüsündende yapablirsin 2)evet turnuva modunda takım ekler çıkarla yapabilr ve oynaya bilirsin.
edoan 1)evet sadece manager modda yapılıyor ama istersen kendin oyunun menüsündende yapablirsin bu cevabını pek anlayamadım nasıl yapacağım? Fatih_HaN club transfer diye bir şey yazıyordu galiba.ben ordan yapmıştım.Team managamantin içindeydi sanırım capurro22 yani oyuna giriyosaun ya ilk başta girdiğinde menüde takımını yönet var ordan kulüp transferlerine girip transfer yapabiliyosun. Fatih_HaN ben öyle hatırlıom ama sen de bir bak belki yanlıştır?Orada bir takımın kadrosunu açıyorsun.oyuncuyu şeçip başka takıma transfer yapıosun. capurro22 Orjinal Mesajı Yazan: Lampard_07 club transfer diye bir şey yazıyordu galiba.ben ordan yapmıştım.Team managamantin içindeydi sanırım lampard kardeş doğru sölüyo
Fatih_HaN club transfer diye bir şey yazıyordu galiba.ben ordan yapmıştım.Team managamantin içindeydi sanırım
capurro22 yani oyuna giriyosaun ya ilk başta girdiğinde menüde takımını yönet var ordan kulüp transferlerine girip transfer yapabiliyosun.
Fatih_HaN ben öyle hatırlıom ama sen de bir bak belki yanlıştır?Orada bir takımın kadrosunu açıyorsun.oyuncuyu şeçip başka takıma transfer yapıosun.
capurro22 Orjinal Mesajı Yazan: Lampard_07 club transfer diye bir şey yazıyordu galiba.ben ordan yapmıştım.Team managamantin içindeydi sanırım lampard kardeş doğru sölüyo