arkadaşlar ben ilktercihlerime pdr yazıcam ikinci olarak ing. işletme yazmayı düşünüyorum normal işletmeden farklı olarak iş bulma avantajının daha yüksek old. söylüyolar bu konuda bilgili arkadaşların görüş ve önerilerini alabilirsem çok mutlu olurum
şimdiden teşekkürler..saygılar...