dedıgım gıbı televızyon yamasını kurdum ve amblemler guzel oldu ama kamera deısmedı bunu nasıl ayarlıcaz o resmdekı fotolar gıbı ve sadece sampıyonlar lıgıne katılmaya hak kazanıncamı star cıkıyo bıde other c gurbuna TSLyi kursak lig tvyide gosterırmı lutfen bu sorularıma ceavap verın cok memnun kalırım ve duamı alırsınız...şimdiden ılgınız ıcın tesekkur ederım
..