Cesc dk 28 gol: Stan (OT) dk 30 k.kart: Yattara (TS) dk 84 gol: Ersen Martin (TS) dk 87 gol: Barazki (OT) dk 90 k.kart: Çağdaş (TS) Baya avantajsız bir şekilde Türkiye'ye dönüyor Trabzonspor..
Cesc Orjinal Mesajı Yazan: The Patriot Maçı izleyebileceğiniz bir frekans var arkadaşlar.Kurallara uygunsa verebilirim. Veriolardı, yani bi sorun olmuyo sanırım;)
Anxiety Orjinal Mesajı Yazan: The Patriot Ok o zaman 11080 V 6666 frekansından izleyebilirsiniz maçı. sinyal -80 :)
The Patriot dk 84 ersen martin 1-1 oldu maç dk 86 galati 2-1 önde.Kaptanları harika bir kafa golü attı.
phatuphatu Orjinal Mesajı Yazan: The Patriot İzlediğim kadarıyla TS iyi bir skor aldı diyebilirim. bencede deplasmanda gol atmak herzaman iyidir ;)