Orjinal Mesajı Yazan: emirhan_ef
ya bıurakın kesin fenerlidir bu:D
sen fenerli değilsin ama bak sende de var noksan...
15 doz banalgin damardan gez hava al ii gelir..
Orjinal Mesajı Yazan: RoNaLDo7_17
Orjinal Mesajı Yazan: emirhan_ef
ya bıurakın kesin fenerlidir bu:D
Çok ilginç.Birisi Fenerbahçe'ye ve Fenerlilere laf atıyor ve üzerinden 2 gün gibi bir süre geçmesine rağmen ceza almıyor.:rolleyes: Garip
İnsanlara ithamda bulunmadan önce şikayet butonunu kullanmayı deneseydin çoktan cezasını vermiş olurdum.Kendini de onunla aynı seviyeye düşürmezdin hiç olmazsa...
5 doz banalgin sanada temiz hava doktordan tavsiye..