blackfou Framework 3 ü yükledim. Ama yine de "Uygulama düzgün olarak başlayamadı.(0xc0000135)sonlandırmak için tamam düğmesini tıklatın" yazısı çıkıyor. Yardım edin başka program yüklemem gerekiyor mu
10jayjay abi ne bicim bi site bu ya hem koyuyorsunuz calismayan dosyalari hem de hic tinladiginiz yok ya madem ugrasmicaksiniz ne diye ugrastiriyorsunuz bizi
secoburak bu sitenin özelliği bu bende 1 kaç topic açtıktan sonra anladım.yönetici bozuntuları ne ile meşguller bilmiyorum ama onlar bile bi cevap yazmıyor nedense
typhoOon Kardesim uyarı vermesini sebebi sende dotnettfx in olmaması eger istersen öseldn msj at bende sana e-mailmi weirim oke :D