halilchat ben denizlisporluyum ama denizlinin bir tane bile faceini bulamadım acaba yapıverirmisiniz:confused:
ewerad vistayla uyumlu o-edit çıksın ilk sakarya yı yapıcam:D söz veriyorum ama resim araştırdım araştırdım hep küçük resimler var:(
ewerad o-edit 2 a yı mı kullanıyordun?vistayla uyumlu o-edit çıkmadı ki o eski versiyonudur onunla da face yapılmıyo sadece o-edit 2a ile.eğer sendeki o-edit 2a ise nasıl olduğunu anlatır mısın?
rapmaster20 abi ben de denizliliyim bana bir xp için o - edit upload edin veya link verin kafayı yicem şimdi
White Albatros Kardeş BAna Bir İmrahim Üzülmez Face Yap Yaa Nooolur Adamın Yüzü Maçta Kireç Gibi Bembeyaz Nur Var Sanki
ByRm95 abi ben de denizliliyim bana bir xp için o - edit upload edin veya link verin kafayı yicem şimdi berkan ağlama biri upload eder Kardeş BAna Bir İmrahim Üzülmez Face Yap Yaa Nooolur Adamın Yüzü Maçta Kireç Gibi Bembeyaz Nur Var Sanki kanka ben yaparım ama öle güzel fotoyokki var ama oda senin söylediğin gibi sipsiyah beyaz resim yolla söz yapacam
White Albatros http://img98.imageshack.us/img98/7573/302ki1.png Buyur byrm 95 resimler en kısa zamanda face yi bekliyorum istersen konu aç İbrahim üzülmez face diye ben ordan alırım
ByRm95 kanka bende resim var biraz hastayım yapamayabilirim... ondan bi arkadaşın yaptığı var onu yolluyoourm