MaddDogg Fenerbahçe'yim ve 2010 yılındayım Vucinic'i 12 milyon dolara almıştım geçen sene, bu sene Huntelaar'ın sözleşmesi bitiyo onu alıp Vucinic'i iyi fiyata satsam mı daha iyi olur yoksa gelen gideni aratır mı :D
phatuphatu Ben Ajax Kariyerimden Biliyorum Huntelaar Çok İyi Adam...Bence Fenere Yakışır...Vucinici de İyi Bi Paraya Satarsan Mükemmel Olur ;)
MaddDogg saolun beyler şimdi girip Vucinic'i satıyorum :D ah bi yabancı kontejyanı olmasa Vucinic-Huntelaar süper olurdu
Cesc Orjinal Mesajı Yazan: MaddDogg saolun beyler şimdi girip Vucinic'i satıyorum :D ah bi yabancı kontejyanı olmasa Vucinic-Huntelaar süper olurdu Evet haklısın;)
jsn oda federasyondan kaynaklanıyor ulusoy bı artırmadı yabancıo sayısını oyunda bıle sıkıntısını cekıyoz :)))
gokhan_16 :cool: **Huntelaar i al walla eiiki almisim dersin bide bize tesekkur edersin walla super adam o onu daha fm 2005 den taniorum manyak oluooo forvette hade iii fmler herkese >D................................**