Fifa 07 ve uefa 06-07 yi oynayan arkadaşlar yaptığınız ayarlara rağmen yine de bu ikisi sizlerde de kasıyor mu merak ediyorum.Datanın içindeki notepad ayarlarını filan da hep yaptım ve en son sürücülerde yüklü.Buna rağmen oyun yer yer kasıyor.Hele x1950 pro ekran kartıyla bile düşünün buğulanma efekti açıkken oyuna el bile sürülmüyor o kadar kasmadan.Diğer özellikler p4 3 ghz ve 1 gb ram.Diğer ağır grafikli oyunları full e yakın rahat oynayabiliyorum.Mesela nfs serisi gibi bunlarda bir sorun yok.Ama fifa 07 ve uefa 06-07 bu yüzden çok sinir etti.Bu sorunu çevremde de yaşayan çok insan var.Artık ayar yapmaktan bıktık.Normalde bu sistemde bu iki oyunu uçurması lazım.Ea sports bu sefer ne biçim bir optimizeye gitti anlamadım.Olmaz böyle birşey ya:mad: