Kafasının içi sinek yuvası
Acı ve mide bulandırıcı bir deneyim.. Bu sözler kafatasının içinden sinek yuvası çıkan bir ABD'liye ait

ABD'li Aaron Dallas'ın kafasındaki farklı yumruları gören ilk doktor, bunların sivrisinek ısırığı olduğunu düşündü
Bir diğer doktorsa zonadan şüphelendi. Sonra bu yumrular hareket etmeye başladı! En sonunda başka bir doktor, Dallas'ın kafatasının tepesine yakın bir noktada, bir sivrisinek tarafından bırakılmış, yaşayan beş aktif sinek larvası olduğunu tespit etti.
Parazitler çıkarıldı ama Dallas, 'kıyıdan döndü': "Elimi başıma koyduğumda hareket ettiklerini hissediyor, seslerini duyuyordum. Delirdiğimi düşünmeye başlamıştım."
Dallas, "Herkese komik geliyor ama benim için acı ve mide bulandırıcı bir deneyim oldu" diyor.
--------------------
İşte nette ohannesburger denilen şey bu olsa gerek.