ya 3. maçta 2 kez takılıyo 3.de de atıyo ve delirmek üzereyim lütfen yardım edein
oyunu yeniden kur...başka ne olabilir ki.ha bide varsa kitserver i kaldır.belki ondandır.
Copyright ©2001 SoccerCenter.Net - E-mail: info@soccercenter.net
Özel Teşekkür: