arda19 bu yama viruslu... yukledım ama fifayı acmıyo. orjinal cd var. bu yamayı yukledıkden sonra ... lutfen cd yı takın dıye msj gelıyo
arda19 bu yama viruslu... yukledım ama fifayı acmıyo. orjinal cd var. bu yamayı yukledıkden sonra ... lutfen cd yı takın dıye msj gelıyo
bugraturker1 update de oyuna yukledim ama manager modda yine atıyor ozellikle istanbul buyuksehir belediye sporla mac yaparken mac basla tusunza basıyorum direk atıyor sim falan gelmiyor
hizli_bugra arkadaşlar ben yamayı bilgisayara indirdim ama yüklerken kullanıcı adı ve şifre soruyor.bilginiz var mı
yayin Orjinal Mesajı Yazan: hizli_bugra arkadaşlar ben yamayı bilgisayara indirdim ama yüklerken kullanıcı adı ve şifre soruyor.bilginiz var mı lütfen su soruyu bilen biri cvplasınnn yaw:S