biler bunun satılması ve çoğaltılması yasak değil mi? ben konyadayım bizim arkadas cd den bu yamayı satın aldı eğer yasaksa size yarın adresi bu saatlerde verebilirim
biler bunun satılması ve çoğaltılması yasak değil mi? ben konyadayım bizim arkadas cdci den bu yamayı satın aldı eğer yasaksa size yarın adresi bu saatlerde verebilirim
yasko45 YAA ben bu yamayı indirdim fakat ! C:\Documents and Settings\a\Desktop\FIFA08Updatev1.rar: CRC failed in data.exe. The file is corrupt böyle hata veriyor ne demek olduğunu bilmiyorum açıklarmısınız oyuna kuramadım
oneaone arkadaslar yamayı yukledigim halde menejer modda ilk mactan sonra oyundan atıyor yama cok güzel ellerinize saglık ama bu sorundan dolayı oyunu kaldırıp yeniden kuracagım yükleyemen arkadaslar için kurulum asmasında fifa/data dosyasını secmeleri gerekiyor
lord_furkan dostum ellerine saglık bu yamayı uzundur oynuyorum we pek bi proplem yok ama arada sırada oyundan atıyo o kadarda olur arkadaşlar büyütmeyin emege saygı duyun. bişi sormak istiyorum bu yapılan çoklu yamayı indiricem ama diğer yamaları kaldırmam gerekiomu kaldırmam gerekiosa oyunu silmeden nası kaldırabilirim açıklarsan sewinirim şimdiden tşk ederim
Paul Pierce bu yama süper ötesi bişi çok sal kerem hem birçok takımın 3, formaları bedava ben bayıldım bu yamaya
YAKISIKLI_18 2007 bilgisayarınız kasmaz arkadaslar yapmanız gereken tek sey flopi disket a yı devre dısı gösterin fifa nerde kurulu ise c veya d icine girin ordan bi yazı dosyası var adını hatırlayamadım simdi cafedeyimde ona girin zaten yazı dosyası her hangi bi yerine tıklayın bı bosluk bırakın kaydedin fifa 2007 yi son hızda her cözünürlükde rahatca oynayabilirsiniz arkadaslar umarım yardımcı olmusumdur