07_UA_07 arkadaşlar ben bu forumda yeniyim gerçekten hepiniz birer fifa ustasısınız.yaşım 14 ve faceleri ve formaları nasıl ekliycem nerelere ekliycem bana sölermisiniz.Bide maç yapalım:=):)
ByRm95 benimde yaşım 11,5 sana bu bilgileri veriyim. face ve forma için kolay bir yol vardır. BigGui programı ile zdata_99.big dosyası yarat BiGGui'yi http://www.nba-live.com bulabilirsin (reklam değildir) sonra t21_Id_0_0 ve t22_Id_0_0 ve m288_Id Dosyaları içine at. Sonra Forumda Araştırsan video vardı linkini veriyorum http://soccercenter.net/forum/konu/81186/pn/3/pp/10/sm/1001183 msn verde bi kapışalım