gkmentuna arkadaşlar bende fraps adlı ,golleri video ya almak için program var ama program ile videeo yu kayıt edince media playerde çok yavaş görntü oluşuyor.kare kare de diyebilirim.nasıl yapabilirim baaşka bi program bilen varsa linkini koyarmısınız?