1-hakem taraf tutuyor :) rakip,benim adamlara panzer gibi dalıyor.sadece uyarıyor.benim ufak bi omuz omuza mücadelemde sarıyı dayıyor direk.özellikle bazı hakemler var.çok sinir bozucular
2-topu ileriye atıyorum.tamam bir oyuncum ofsaytta.ama ben o oyuncuyu yönlendiriyorumki topa.arkadan başka oyuncu koşturuyorum.yine ofsayt.fifa'nın bekle ve gör taktiğini benimsememişler.
3-kaleci topu almış eline,dönüp topu oyuna sokacakken,çizgi ötesine taşıyor.korner :mad: ha bide,top bariz bi şekilde dışarı gidiyor.auta yani.aptal kaleci uçup eliyle müdahale ediyor.korner.