spArcO14 onnur golerın super san bısey sorcam bn hep fifa oynuyodum daha yenı yenı basladım pese champıons league ne gırmıo pes shop a gırdım ordan yapılmıo bana bı yardım elı uzatsan buarada elıne saglık super gollermıs
onnur aga master league kurup ordan takımını şampiyonlar liginde mücadale ettircen yayni.master ligde oluyo..
crazy_27 buda benim golüm :) http://www.youtube.com/v/ae7sZtjbYus>http://www.youtube.com/v/ae7sZtjbYus type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">
aleemania bunlarda benden yorumları bekliyorum ama sadece alex le attığım goller :D diğerlerinide koycam yakında ::) http://www.youtube.com/v/2SowbQ0ziCA>http://www.youtube.com/v/2SowbQ0ziCA type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">
tayfunartar http://www.youtube.com/v/Teg9Cs6w1Rg>http://www.youtube.com/v/Teg9Cs6w1Rg type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">buda benden olsun
tayfunartar benden bi tane daha lionell messihttp://www.youtube.com/v/9RkmAgMGLYA>http://www.youtube.com/v/9RkmAgMGLYA type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">