sseenncceerr pes 6 da nasıl yeni logo ve amblem yapılıyor. editte var yeri orda paint gibi bişey varda orda yaptıklarımın hiçbiri takım simgesine benzemiyor.bilgisayarda yapıp Oyuna nasıl yükleyecegiz ???