therockkk arkadaşlar şu kitserverı yükledikten sonra forması olmayan takımların çek cumhuriyeti ve ingiltere formasıyla çıkmasını düzeltebilecek bir yol yokmu?bütün forumu aradım bulamadım.
Nigo1907 Abi kitserver falan guncelleme bence bendede oldu guncelledım gecmedı sora baktımkı ayarlarnda hata var gercı bı sorun dha cıktı bende ama ıı bı kontrol et