Master Lig oynamayanlar takdir edersiniz ki Konami Cup'ı Şampiyonlar Ligi olarak kurgulayıp 32 takımla oynuyorlar.
Sormak istediğim şu: bütün maçları gece maçı yapmadığınızda Şampiyonlar Ligi'nin bir estetiği ve güzelliği kalmıyor?
Ne tavsiye edersiniz? Nasıl bir ayar ya da program tüm maçların gece maçına dönmesini sağlar.(Konami Cup'ta).
Şimdiden teşekkürler..