FM oynuyordum sonra biraz kapattım,bir siteden oyun için Popup,Ses dosyası,Skin,Logo,Yüz Paketi vs eklentiler indirdim sonra tekrar yeni oyun açmak için Fm oynayacaktım ki açılırken sorun çıktı ,daha doğrusu açamadım ,açılırken ana ekran siyah ekrandan başka bişi yok ekran gelmiyor nedense,siyah ekranda entera basınca bi uyarı geliyor font la ilgili,sorun ne olabilir ,şimdiden teşekkürler,sorunun ss i aşağıdadır

http://img177.imageshack.us/my.php?image=srnvf3.jpg
peki beyler bu sitede veya başka bi sitede orjinal skini bulabileceğim bir yer var mı ?
bide ben hep oyunlarımı orj skinsiz oynadım yani 3-4 skin yükledim ondan sonra orj skini sildim ve sonra hep başka skinlerle oynadım ve açtım oyunu ama hiç açılamama gibi sorun olmadı,oyunu güzelleştirmek için eklentiler yükledim ondan sonra açılmadı,eklentiler olmadan önceki oyunun halini denedim bütün yamaları silip yine olmadı,sorun tam olarak orj skin mi ?
Orj skini olan varsa rapide yada msn den atabilir mi ?
Daha fazla sorunu anlamak için 2 resim koyacağım ana ekrandan ,1.resimde ekran simsiyah sonra ben o ekranda entera basınca konunun ilk mesajında olan ilk resim çıkıyor,oyuna girince o hatadan sonra 2.resimdeki görüntü var
1.resim

http://img249.imageshack.us/img249/4248/turksportal1yk7.jpg
2.resim

http://img442.imageshack.us/img442/4504/turksportal2he9.jpg
Orj skin arıyorum !!