arkadaşlar koyu bir pes ci olduumu belirtiyim ama ondan çok sıkıldım ve yeni oyunununda çıkmasına çok war bu yüzden eski sewgilim:) fifa yı oynamaya karar verdim ilk önce cl aldım ama kariyerini beyenmedim yeniden 07 kurdum ve tam bu noktada yardımlarınızı bekliyorum konuyu öncedende takip etmediğim için hiç bir yamadan haberim yok biraz siteden toplamaya çalıştım ama çok karışık geldi sizden ricam kullandığınız fifa 07 yamalarını toplu bir şekilde burda paylaşmanız şimdiden çok saolun
selametle...