arkadaşlar pes in hiçbir serisini oynamayın.ben bigün takım olarak türkiye yi seçtim.maçı oynuyom dikkatimi çeken bi şey oldu.sol alt köşede bizim oyuncuların adı yazmıyor başka saçma sapan adlar yazıyor.işte emre belözoğlu na eme beltok nihata owen vsvsvs...
hiçbir oyuncumuzun gerçek ismini yazmamışlar.ben böyle şerefsizlik görmedim.kendimi sövmemek için zor tutuyorum.bunlar resmen türk düşmanları şerefsizler namussuzlar .................................................................................................................