Tutoriallerde izlediğim kadarıyla ggsdeki face dosyaları bin formatında ama bende str formatında o yüzden oedit almıyo
facei gerçi bin. formatındaki bir facei de(indirdiğim) kabul etmiyodu o edit. Bana bunlar hakkında kısa bir açıklama yapa
bilirmisiniz??