ps2 im war pes6 ya top forma falan eklemek istiyorum ama option file üzerinden değil bilgisayara oyunu iso olarak kopyaladım ama bundan sonra ne yapacağımı bilemiyorum son transferleri falan bilgisayar üzerinden yapmak istiyorum sonra tekrar boş dvd ye yazarak ps2 de oynayabilirmiyim bunları nasıl yapabilirim bana yardımcı olursanız sevinirim şimdiden teşekkürler:o