Benim fifa2007de spiker yok malesef,türkçesini değilde bende ingilizcesini yüklemek istiyorum,fifa2007 ingilizce spiker indirebileceğim bir link var mı? varsa eğer bilenler yazarsa çok memnun kalacağım çünkü birkaç yerde bulduğum linkler ölmüşde yenilememişler...