By Fhisky tmm kardes saol ama nasıl kullancam bı anlatsan.rar repair demo indirdim.kurtaracagım dosyayı secıyorum.start repaair yapıyorum.%100 oluyor.masaustune kurtardıgım dosya cıkıyor ıcıne gırıyorum bos.napcam bı yardım..