abdurrahmanz bende pes 6 var ama çok yavaş çalışıyo ne olur yardım bekliyorum normalden Donanımlardan degildir.
Venom **Forum kurallarına göre konu ile ilgisi olmayan başlık kullanmak yasaktır.** *Başlık bir seferliğine olmak üzere düzenlenmiştir.*
abdurrahmanz Forum kurallarına göre konu ile ilgisi olmayan başlık kullanmak yasaktır. Başlık bir seferliğine olmak üzere düzenlenmiştir. pes yavaş çalışıyo christeen7 sistem özelliklerini yazar mısın arkadaşım? Galata_Kadir arkadaşım ben yazıyım bendede yavaş 448 mb ram 64 mb ekran kartı mediumda biraz kasıor işlemci 2.6 mediumda oynamak istiyorum napabilirim... hhyx ekran kartı çok düşük. ve sanırım onboard. hakansay kardes bende 256 ram,64 ekran kartı,2.6 ıslemcı war ve bazı stadlarda donuyo bazılarında donmuyo bı arkadasın yapmıs oldugu alı samıyen stadı war onda hıc donmuyo ıstersen bı bak berkaydinho bizimle ilgilenecek bir kişi istiyoruz bu siteye bayılıyorum ama hiç yardımcı olunmuyor cimbom1991 yükledigin patch'lardan dir cenk821 sanmıyorum patch lerden olucağını çünkü bendede çok yavaş ve bana göre pes 5 daha güzel (çünkü pes 6 hep donuo:S) AmAstasiA Arkadaşım sistem özelliklerini yazarsan yardımcı olabiliriz vede arkadaşlar ekran kartlarınız çok düşük 64 mb ekran kartı lowda bile kasarak oynatır ki mediumda nasıl oynanıcağını bilmiyorum eğer konuyu açan arkadaşım ekran kartın iyise yani iyi derken oyunu kaldırabilcek bi ekran kartıysa sorun kesinlikle yüklediğin yamalardandır veya oyunu yüklediğin cd de veya dvdde sorun vardır.Eğer bi patch yüklemedim felan dersen oyuna kitserverda yüklüyse kitserverda yavaşlatır oyunu ya yamaları kaldırıcaksın lowda oynayacaksın yada iyi bi ekran kartı alıcaksın başka çare yok cantona841 p4 2.6 işlemci,1gb ram,128 mb ekran kartı var bende.pes 6 için uygun mu sizce? AmAstasiA işlemci ve ramin uygun hatta artıyo bile abi ama ekran kartının markasını yazarsan daha çok yardımcı olabiliriz;) canceylan36 arkadaşlar bu oyunu kasıntısız oynayacaksanız en az 128 mb geforce veya daha üstü ekran kartınızın olması lazım dark darkprince ekran kartının driverına göre falan en son çıkan update ini indir... ben formattan sonra pes 6 yı yükledim oyunda dondu dedim noluyo sonra deneme olsun diye fifa 2005 i de yükledim onda bile ekran donuyodu oynarken... update ettikden sonra pes 6 falan hepsi çalışıyor... cantona841 Orjinal Mesajı Yazan: AmAstasiA işlemci ve ramin uygun hatta artıyo bile abi ama ekran kartının markasını yazarsan daha çok yardımcı olabiliriz;) 128 mb lik ati radeon 9250 seslikaya bnm de kasıo arkadaslar sisTEm: İntel(R) Pentium(R)3.00 GHz 2.99 GHz 1.00 GB Ram 256 MB - 128 Bit Ekran Kartım Var andresantos1907 bak snaaa kesın cozumm pes klosorune gir settings.exe tıkla asgıda low var onu tıkla sonra oyuna gır okeee sonra netten pes double speedd yamasını ındır hızlnır bna tesskur edecksınn hmssf çözünürlüğü düşür. Sonraki Sayfa »
Galata_Kadir arkadaşım ben yazıyım bendede yavaş 448 mb ram 64 mb ekran kartı mediumda biraz kasıor işlemci 2.6 mediumda oynamak istiyorum napabilirim...
hakansay kardes bende 256 ram,64 ekran kartı,2.6 ıslemcı war ve bazı stadlarda donuyo bazılarında donmuyo bı arkadasın yapmıs oldugu alı samıyen stadı war onda hıc donmuyo ıstersen bı bak
cenk821 sanmıyorum patch lerden olucağını çünkü bendede çok yavaş ve bana göre pes 5 daha güzel (çünkü pes 6 hep donuo:S)
AmAstasiA Arkadaşım sistem özelliklerini yazarsan yardımcı olabiliriz vede arkadaşlar ekran kartlarınız çok düşük 64 mb ekran kartı lowda bile kasarak oynatır ki mediumda nasıl oynanıcağını bilmiyorum eğer konuyu açan arkadaşım ekran kartın iyise yani iyi derken oyunu kaldırabilcek bi ekran kartıysa sorun kesinlikle yüklediğin yamalardandır veya oyunu yüklediğin cd de veya dvdde sorun vardır.Eğer bi patch yüklemedim felan dersen oyuna kitserverda yüklüyse kitserverda yavaşlatır oyunu ya yamaları kaldırıcaksın lowda oynayacaksın yada iyi bi ekran kartı alıcaksın başka çare yok
AmAstasiA işlemci ve ramin uygun hatta artıyo bile abi ama ekran kartının markasını yazarsan daha çok yardımcı olabiliriz;)
canceylan36 arkadaşlar bu oyunu kasıntısız oynayacaksanız en az 128 mb geforce veya daha üstü ekran kartınızın olması lazım
dark darkprince ekran kartının driverına göre falan en son çıkan update ini indir... ben formattan sonra pes 6 yı yükledim oyunda dondu dedim noluyo sonra deneme olsun diye fifa 2005 i de yükledim onda bile ekran donuyodu oynarken... update ettikden sonra pes 6 falan hepsi çalışıyor...
cantona841 Orjinal Mesajı Yazan: AmAstasiA işlemci ve ramin uygun hatta artıyo bile abi ama ekran kartının markasını yazarsan daha çok yardımcı olabiliriz;) 128 mb lik ati radeon 9250
seslikaya bnm de kasıo arkadaslar sisTEm: İntel(R) Pentium(R)3.00 GHz 2.99 GHz 1.00 GB Ram 256 MB - 128 Bit Ekran Kartım Var
andresantos1907 bak snaaa kesın cozumm pes klosorune gir settings.exe tıkla asgıda low var onu tıkla sonra oyuna gır okeee sonra netten pes double speedd yamasını ındır hızlnır bna tesskur edecksınn