Bir kaç senedir "bu sefer oynanabilirlik iyi olmalı, bu sefer başarmış olmalılar" diyerek
oyunu indiriyorum, ancak bir kaç saat oynama sonrasında sinir ouyorum ve siliyorum.
Benim Asıl oyunum winning'tir ancak ne hikmetse benim PC, WE8 ve sonrasını kaldırmıyor.
PS2 de olmadığı için futbol canım çektiğinde Fifa oynamak zorunda kalıyorum.
Benim merakım siz neden oynuyorsunuz?
Ronaldinho'yu, C.Ronaldo'yu aldığınız zaman sürekli çalım atmak, topla show yapmak istiyorsunuz.
Ancak SemiPro oynarken bile Ümit Özat'ı, Baki Mercimek'i bile zor geçiyorsunuz.
Bundan dolayıda oyunda tat tuz kalmıyor.
Hani "oyunu biliyormusunda konuşuyosun" derseniz.
Bu oyunu aylardır oynayan adamları bile rahat yeniyorum, worldclass'ta gol bile yemiyorum.
Ancak kazanmak herşey değildir. Benim istediğim oyunun sıradanlaşmaması, oyuna zevk gelmesi,
Messi gerçek hayatta 5 adamın arasına dalıp top çıkartabiliyosa, bu oyunda 2adamın arasından bırak topu geçirmeyi,
kendini geçiremiyorsa. Başlarım bu oyunun grafiklerine, gerçekçiliğine...
Bu forumda dikkat ettim herkes bi tarafından tutmuş, oyuncu grafikleri,
saha, stad, ışıklandırma, yeni takımlar, yeni ligler!
İnanılmaz tasarımlar ve yenilikler ortaya çıkmış.
Cidden bi araya gelip bi takım oluştursak EA sports'tan daha iyi oyun yaparız.