anka renef ya fifa 2007 dvd sini aldım cd cide baktık açılıyo evdeki dvd-ram ım açmıyo yokmuş gibi davranıyo lütfen yardım edin ya başka dvd denediğimde açtı ama bunu açmıyo
LuNaT1C Arkadaşlar şu başlıkları doğru açın lütfen forum kurallarını okuyup düzeltiyorum neyse bilen biri avrsa söyler bekle.