es17 Arkadaşlar Bu İşe Yeni Başladım Yaptığım İlk Face Download Link: http://rapidshare.com/files/43221893/Kezman.bin.html
tpc_HaykoliK yaptığın ilk face ise iyi ama kejman burda biraz orangutana(dudaklardan)benzemiş.Ama baya kaliteli bir face.
foxsel Orjinal Mesajı Yazan: cirkin kral tümer de galiba çok şaşırmış baksana ağzı açık kalmış :D güzel çalışmalar. sen çalıştıkça yaptığın yüzlerin kalitesi de artacaktır.
Hakan Kadir Balta tumer sonunda carsıya yakalandı agzını burnunu kırmıslar:) eline saglık devam et yuzlere
RCE Orjinal Mesajı Yazan: es17 Ronaldinho face: Çok kötü arkadaşım Ronaldinho.Üzerinde çalışırsan çok güzel olacak ama